fredag den 17. februar 2012

33+0

Så nåede jeg endnu en ny uge i graviditeten, ifølge nettet har hun nu vægt som en melon! :p Hvilket bestemt også kan mærkes! For nøøj det er altså tungt at have den dunk, det er trodsalt ifølge vægten, 8 ekstra kilo jeg bærer rundt på!
Hun hygger sig stadig godt der inde, og reagerer mere og mere på hvis man holder på maven eller puffer lidt blidt til hende. Hun er bestemt ikke tilfreds hvis jeg læner mig for meget frem over og dermed tager lidt af hendes plads, for så er jeg stensikker på et ordentligt karatespark i ribbenene. Til dem der ikke har oplevet dette, kan jeg fortælle at det gør forholdsvis ondt!
Vi var til lægen i forrige uge, hvor hun mærkede hvordan Carla lå og jeg skal da lige love at Carla blev mopset bagefter, for nøj nogle spark hun kom med bagefter :p og så fik vi da også bekræftet at maven ikke er helt lille, den er nemlig lige lidt over gennemsnittet :p Men vægten er stadig fin :D

Alle Skavankerne er jo ikke super fede, især bækkenløsningen er ved at være rigtig slem og gør det meget svært komme omkring, men det er vist bare en del af pakken, så for det meste har jeg bare affundet mig med det :)

Om aftenen bliver der sunget se min kjole, hvilket hun virkelig reagerer på, hun bliver virkelig aktiv i starten men falder lige så stille til ro og når sangen er slut ligger hun helt stille, hvilket betyder at mor her kan få lov til at sove :p Man har vel lov at håbe på at effekten er den samme når hun er ude? hehe..

Til slut får I lige et nyt billede af dunken :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar