søndag den 4. marts 2012

35+2

Ja der har været lidt stille her inde, det beklager jeg! Men tiden flyver virkelig afsted i øjeblikket! Så kan dårligt selv følge med faktisk!
Det kan måske lyde underligt når jeg kun har skole 2 gange om ugen, men det koster virkelig meget på overskudskontoen at studere som højgravid, især når man også skal jonglere bækkenløsningen! Så bruger en del dage på at komme ovenpå igen. Har derfor også taget en beslutning om at jeg bliver nødt til at læse hjemme fra, for jeg har simpelthen for mange plukveer, menssmerter, og et bækken der bare ikke kan mere. Og ja fødslen skulle jo helst ikke gå i gang før tidligst om 2 uger ;)  Heldigvis har jeg en fantastisk studiegruppe der har lovet at ligge noter op hvilket gør det en del lettere at klare det hele! Det er virkelig noget jeg sætter pris på!

Derudover bruger jeg jo selvsagt en masse energi på at få gjort klar til Carlas ankomst og det både på det praktiske plan og det mentale plan! Det kræver altså virkelig meget energi rent mentalt til at blive klar ! For ligeså meget som jeg glæder mig til at hun kommer ud ligeså skræmmende er det altså! tænk lige om lidt er jeg nogens MOR! Temmelig fantastisk men også lettere skræmmende!
Og rent praktisk skal der jo bare være styr på en hel masse ting ;)

Ellers er der vel egentlig ikke det store at fortælle om tror jeg? Men kan da lige vise de mavebilleder jeg fik taget da jeg var 35+0 og et par billeder af hendes fine vugge (de er dog ikke lige med det bedste lys men håber i overlever!)



5 kommentarer:

  1. Liver spændende at se hende.. Men hun kommer som sagt den 10 eller 14 april.

    SvarSlet
  2. sikken en fin vugge der står til hende ,er det et arvestykke eller er den ny. når nu du kommer hjem og studerer må jeg så en dag komme ud og besøge dig. jeg kan se lizette har bestemt hvornår du skal føde det er jo rart at vide

    SvarSlet
  3. Ja ved ikke hvorfor lizette tror at det er stensikkert det bliver de dage ;) Må vist hellere pointere at HUN tror det bliver der :p

    Det er en vugge vi har lånt :)

    OG selvfølgelig må du da det!

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen så kommer jeg når ugen nr 11 er forbi,så bliver der lidt mere ro så kommer der jo marias fødselsdag og påsken ret hurtigt efter. Tiden flyver alt for hurtiigt, og da jeg jo ikke har fået solgt sommerhuset tager jeg nok derop i påsken knus FARMOR

      Slet