fredag den 9. marts 2012

36+0

Ja så hedder det sørme 36+0! Tænk en gang, om en uge er det ganske okay at hun kommer ud!

Jeg er så heldig at have fået et voldsomt udslæt på ører, nakken og lidt i hovedbunden. Fik først en creme der desværre ikke virkede så har i dag været oppe og få en anden creme, og ja virker den ikke så er det bare ærgeligt for så kan de ikke gøre mere før jeg har født! Så kryds lige for at den creme virker, for NØJ det klør altså helt vildt sindssygt!!!

Derudover var jeg så uheldig at mine ben knækkede under mig på de sidste trin på trappen, så vrikkede om på foden, og faldt på alle 4, heldigvis gik det ikke udover maven og Carla men AV hvor gjorde det bare ondt og har stadig en hel del ondt efter det desværre.

I går var vi afsted til Jordemoderen, og trunten har det helt fint der inde :) Hun var dog ikke enig med den vækstskanning vi var til for 2 uger siden hvor de sagde at hun vejede 2626 og var helt gennemsnitligt, for ifølge Jordemoderen så ville det betegnes som en stor baby, hun mente i stedet at Carla først nu vejer ca 2600! Lidt sjovt at få samme vægt endnu en gang ;)

og til slut kan i da lige få spritnye billeder af maven :D



Og i samme omfang kan jeg da fortælle at jordemoderen var vild med min mave :p og forøvrigt også roste mig for vægten ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar