torsdag den 31. januar 2013

tiden flyver!

Ja indrømmet det lyder som en kliché men hvor er det bare ufatteligt så hurtigt tiden går med en baby i huset! Tænk sig det er næsten 10 måneder siden at vi lå på hospitalet med lille nyfødte Carla i armene!
Nu er hun slet ikke så lille mere! hun kravler rundt i hele huset, rejser sig op overalt og intet er dermed helligt mere, for hun når alt ;)
Hun er vokset sig til en værre spasmager der elsker fjollerier og laver alverdens cirkusnumre ;)
hun ved lige hvordan hun skal charme og skal hun virkelig skrue op for charmen ja så ligger hun hovedet fint på skrå og smiler ;)
Hun har dog også en heeelt bestemt mening om tingene og kan så sandelig godt vise en tydelig utilfredshed hvis tingene ikke lige går efter hendes hoved ;)
Men altså i alt går det hele rigtigt godt, men stærkt! om en måned starter et nyt stort kapitel da Carla starter i institution den 1. marts!
Vi har lige været igennem Carla første sygedage, med høj feber hvilket betød en noget klattet Carla der hvis hun havde kunnet var kravlet ind i min mave igen ;) hun kunne slet ikke ligge tæt nok op af mig!
men hun er heldigvis helt fit for fight og sørger for at hendes mor ikke sidder stille ;)

borte borte

tit tit

puttede hos far mens feberen drillede

det er nu dejligt at far vil putte når man er syg!

appelsin er nu godt selvom  

appelsin er VIRKELIG lækker!

Mor er heldigvis også god at putte med når man er syg!


jaaa 

ud på gulvet med den!

Hvad ??

halløj du

fiiine fjernsyn!

hihi

1 kommentar:

  1. hej i tre.jeg har lige opdaget at du suzanne nu igen skriver på din blok og sender billeder så jeg kan følge lidt med i carlas udvikling. .ja det er utroligt så stærkt det går og jeg kan se at hun nu er en pilfinger der skal pille ved alt.Dejligt at se hende igår.jeh ville jo gerne hjælpe med at passe hende,-men- er blevet for gammel til det desværre ,jeg må nøjes med at se hende ,når vi mødes. kærlig hilsen oldemor

    SvarSlet