lørdag den 11. februar 2012

32 + 1

Så er der kun 8 uger til termin! Ih hvor jeg glæder mig! glæder mig virkelig til at se hvilket væsen der gemmer sig inde i min mave! Er hun mon en hidsigprop? eller en lille stille mus? Er hun en sovetryne? Har hun mon hår? Ja spørgsmål har jeg masser af, ser virkelig frem til at kunne få svar på spørgsmålene!

Lige nu har hun endnu engang hikke en mave <3

Jeg har fået endnu en skøn gene, vand i hænder og fødder! Hvilket bestemt ikke er sjovt! Derudover er trætheden da godt nok vendt tilbage, så en middagslur er vældig værdsat :p
Bækkenet bliver også mere og mere belastet, går efterhånden dårligere end en 80-årig ;)

Men at mærke hende mosle rundt og komme med nogle ordentlige spark (på nær når ribbenene står for skud!) gør alt det andet til at overleve <3

Men alt i alt, bliv nu april for søren da!

1 kommentar:

  1. hej suzanne det lyder til at hun ikke under sin mor ret meget fred, men det er da skønt at hun er livlig , og hun sørger åbenbart for at hun har plads nok, når du fortæller , hvordan hun bokser rundt derinde så tænker jeg på jørgen, for han havde også travlt ,så vi kaldte ham for BØVLE.nå jeg skal ud og lave mad knus FARMOR

    SvarSlet