torsdag den 2. februar 2012

Mærkelige drømme

Så begyndte mine drømme at omhandle fødsel og tiden som mor!

Først drømte jeg at jeg havde født, men af en eller anden grund var jeg den sidste til at se hende..

Så drømte jeg at jeg skulle med bussen og ikke kunne finde ud af at stige på, og ej heller klippe på klippekortet for klippede af en eller anden grund dobbelt så mange gange som jeg skulle...

Den værste var dog at jeg drømte at jeg havde glemt Carla der hjemme selvom Kasper ikke var hjemme, så skyndte mig afsted men havde dog ikke mere travlt end at jeg godt lige kunne få en pandekage og varm kakao (hvilket vi var nødt til at have i dag,da jeg har haft lyst lige siden jeg vågnede.... :p )

Håber godt nok at mine evner som mor er bedre i virkeligheden end i drømme!

Ellers måtte jeg en tur forbi lægen da jeg i 3 dage har haft hovedpine, det havde heldigvis intet at gøre med graviditeten, hvad det så er var svært at sige.. Dog ville hun lige tjekke for blærebetændelse da jeg havde hvide blodlegemer i urinen (sorry for the details..), så det skulle jeg ringe op i morgen for at få svar på..

Ellers er dagen gået med hygge og fik syet denne hue:

nu er maven så fyldt, hun lader ikke meget plads tilbage til at jeg kan spise ;) tror også hun er lidt utilfreds for nøøøj hvor hun mosler rundt derinde ;) og jeg er usandssynligt træt, så godnat her fra :D
(hvem mon læser med?)

3 kommentarer:

  1. Og mig :) driller mig bare når. Jeg vil kommentere. Men er sikker på du bliver en rigtig god mor :) og du bliver ikke den sidste til at møde hende, det gør jeg :( :)

    SvarSlet