tirsdag den 31. januar 2012

Fødsel

Oooh my! Så udsendelsen "hjælp vi skal føde" på DR1, og synes godt nok at det var nogle skræmmende fødsler denne gang! Det ene skal barnet tages med sugekop og har efterfølgende brug for ilt og det andet barn bliver født med navlesnoren 3 gange rundt om halsen, og er slap og blå :s godt det ikke er lige i morgen jeg har termin, for søren da! Håber da at vi kan få det lidt mere roligt :)
Og så alle de kæmpe sprøjter, de var goodt nok skræmmende altså!
Det er vist meget godt at jeg snart skal til fødselsforberedelse :p

Jamen ellers har jeg i dag skulle "klare mig selv" hvilket har været lettere hårdt for kroppen! Men fik da syet buksedragten færdig :D



I morgen har jeg en plan om at skulle sy en hue, så håber jeg at jeg kan lykkes med det projekt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar