søndag den 29. januar 2012

Bækkensmerter

Man skulle ikke tro det var muligt, men man KAN faktisk godt blive træt at at blive opvartet :P For ih hvor er det nogle gange forfærdeligt kedeligt at være så begrænset! Bliver virkelig nogle gange frustreret over hvor lidt jeg kan holde til, så nogle gange saavner jeg virkelig bare at kunne tage opvasken! ;)

Mit bækken får det desværre værre og værre som tiden går, og mine andre led ligeså. Ja kroppen er jo ikke så smart indrettet at kun bækkenet bliver blødgjort så det gælder alle led! ikke det smarteste når man er hypermobil....
Så må affinde mig med at det bliver nogle meeget rolige 10 uger, men så har jeg forhåbentligt også  samlet energi til når hun vælger sin ankomst ;)
Hvilket jeg er begyndt at blive meeeget spændt på hvornår bliver! Det er ret underligt at gå og tælle ned til en bestemt dato men ikke vide om hun kommer lidt før, på dagen, eller lidt efter!
Dog starter jeg mest med at se frem mod næste skanning den 23. februar, hvor vi kan få lov til at se hende igen, og ja efter den er der jo ikke mange uger til termin!

nårh jeg vil slutte for i dag :) bliv endelig fast læser og læg da gerne en kommentar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar