fredag den 20. januar 2012

29+0

Så rundede jeg 29+0 det vil sige at der nu kun er 11 uger til termin! Det er jo helt vildt så hurtigt tiden går, og jeg som regnede med at tiden bare ville sneeeeegle sig afsted! Bliver jo næsten stresset over alle de ting vi skal nå at have klar inden hun kommer! Men det er jo alligevel kun skønt at tiden går så hurtigt for nøøøøj jeg glæder mig altså til at se hende!
Tænker tit på hvordan mon hun ser ud? og hun er tit en del af mine drømme i løbet af natten!

I dag er gået i selvskab med min farmor, som var forbi for at hjælpe med at sy en buksedragt til Carla. Den er næsten færdig og resultatet tror jeg bliver ganske godkendt! Heldigvis er min tålmodighed omkring mine egne evner blevet væsentlig bedre, så tager det lidt mere roligt når jeg er nødt til at sprætte det op hihi..

Ellers har jeg ikke meget mere at sige end at der lige kommer dugfriske billeder af maven som lovet:


må ikke kopieres

må ikke kopieres

soorryyyy i må lige tilte hovedet, har ellers vendt billeder inden jeg uploadede, men af en eller anden grund tilter den dem når jeg uploader.. Er for træt til at rode med det nu så håber at nakkerne klarer det ;)

1 kommentar:

  1. Hvor er den flot rund og sikke du vokser :)

    SvarSlet