fredag den 27. januar 2012

30+0

beklager den larmende stilhed der har været den sidste uge, men har ikke haft det store overskud pga eksamen! Men den blev heldigvis overstået i dag med et 7 tal :D og nøøj hvor gør graviditetshormoner bare INTET godt for eksamens nervøsitet....

Men ja i dag rundede jeg altså 30+0 dvs der er kun 10 uger til termin! Det er jo fuldstændigt sindssygt! Og øøj hvor jeg bare glæder mig! er så spændt på hvordan hun ser ud!
Jeg har de seneste dage døjet med en hel del smerter, fordi hun har vendt sig med hovedet nedaf! Den ene dag måtte jeg sågar ringe til fødegangen, fordi smerten tog overhånd, men de kunne heldigvis berolige mig med at det blot var fordi trykket og belastningen blev større på mit i forvejen overbelastede bækken, så der er ikke så meget andet at gøre end og tage den med ro! Det har givet mig et par dage hvor jeg har været liiidt træt af at være gravid må jeg indrømme! Synes godt nok at generne hober sig lidt op:
  • mange plukveer
  • bækkenløsning
  • utrolig dårlig nattesøvn
  • en blærer der bliver brugt som boksebold
  • halsbrand
  • kvalme
  • hormoner!
En del af dem er jo ganske normale og til at leve med, men plukveerne og bækkenløsningen er godt nok møgtrælse :/
Så når de smerter er rigtigt slemme, så føles 10 uger som temmelig lang tid!

Men for det meste synes jeg at tiden går stærkt og nyder bare alle hendes spark og moslen rundt <3 og tiden går jo alligevel stærkt, altså tænk 70 dage til termin!!!

I går var vi jo til vækstskanning og nøøøj hvor var det bare SKØNT at se hende igen <3 hun har en fin vægt, fine æblekinder og trutmund :p og så lå hun og nussede sin hage :p og var så artig at ligge stille og lige på den rigtige måde så de kunne måle det de skulle :D

afslutningsvis er der skanningsbilleder og mave fra i dag :)



(og meld jer da endelig som faste læsere, er så hyggeligt at se hvor mange og hvem der læser <3 og kommentarer er da også velkomne! ;) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar