onsdag den 18. januar 2012

Venindehygge

I dag stod på besøg hos en veninde der har termin om et par dage! hvor var det dog skønt at nå og ses inden babyens ankomst!
Vi fik snakket en masse, selvfølgelig mest om graviditets- og babyrelaterede ting! Hvilker jo sætter tankerne i gang, især omkring fødslen og den første tid! Tiden er virkelig gået stærkt og tænk engang på fredag er jeg 29+0!! dvs 11 uger til termin! Og så hurtigt som det er gået indtil nu, så rammer jeg jo terminsdagen inden jeg får set mig om! Tænk faktisk er der kun 9 uger til det er okay at hun kommer ud!

Ligeså meget som jeg glæder mig til at møde hende, så frembringer det godt nok også en del tanker! Vores liv bliver jo aldrig det samme igen! og selvom jeg er sikker på at det nok skal blive vidunderligt, så bliver det helt sikkert også en kæmpe stor omvæktning! pludselig er vi ikke bare kærester men en lille familie! og med et helt nyt liv som er dybt afhængigt af os! Man kan altså ikke undgå at føle et kææææmpe stort ansvar (heldigvis da, for det er jo lige hvad det er!), hvilket da også frembringer bare en smule nervøsitet om vi nu har styr på alting! Men man lærer det jo nok henad vejen :)
og så er der jo tankerne om fødslen, men dem kan vi tage når den er tættere på, for der skal nok nå at komme flere til ;)

Tror jeg vil slutte for i dag nemlig, trætheden begynder at trænge sig på nemlig ;) (der skal nok komme billeder, fredag når jeg rammer 29+0!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar